Korzyści, korzyści, korzyści
Czyli co kupujĄ ludzie?
Celem głównym szkolenia jest doskonalenie umiejętności zwiększania efektywności sprzedażowej, poprzez efektywną prezentację w trzech obszarqach: korzyści dla Klienta, opłacalność ramowej współpracy oraz jesne zasady serwisu.
Cele szczegółowe:
- Rozwijanie umiejętności słuchania elementów opisujących potrzeby Klienta.
- Kształtowanie umiejętności zadawania pytań w obszarze tematów najistotniejszych dla Klienta.
- Ćwiczenie umiejętności zamiany cechy produktu na korzyść.
- Ćwiczenie umiejętności prezentacji produktu przed Klientem.
Metody:
Praca z grupą – ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykład interaktywny, dyskusja moderowana.
Czas trwania: 2 dni pracy warsztatowej
Treści szkolenia:
- Analiza umiejętności słuchania.
- Tworzenie pytań pogłębiających i sondujących.
- Zamiana cechy produktu na korzyść.
- Zasady prezentacji: obszar, temat, kolejność, zasada 3 P.