Veni, vidi, vici
Czyli jak zamknąć sprzedaż i otworzyć serwis?
Celem głównym szkolenia jest poznanie i doskonalenie umiejętności posługiwania się technikami zamykania procesu sprzedaży.
Cele szczegółowe:
- Rozwinięcie pojęcia „zamykanie procesu sprzedaży”, jako elementu umiejscowionego w procesie relacji z Klientem.
- Kształtowanie umiejętności posługiwania się technikami zamykania sprzedaży.
- Kształtowanie pozytywnego nastawienia sprzedawcy – jako kluczowego elementu procesu zawarcia kontraktu.
- Kształtowanie umiejętności zamykania sprzedaży z nastawieniem na dalszą współpracę.
Metody:
Praca z grupą – ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykład interaktywny, dyskusja moderowana.
Czas trwania: 2 dni pracy warsztatowej
Treści szkolenia:
- Zamykanie sprzedaży - jako proces w czasie.
- Techniki zamykania sprzedaży.
- Automotywacja sprzedawcy – rola celów własnych i firmy.
- Zasada „win – win”, w procesie zawierania długofalowych umów współpracy.