Od kontaktu do klienta
Czyli Kiedy mówić? Co mówić? Jak mówić?
Celem głównym szkolenia jest doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji z ludźmi oraz zwiększenie osobistej skuteczności sprzedażowej.
Cele szczegółowe:
- Uwrażliwienie na zindywidualizowane podejście sprzedażowe do klientów.
- Przypomnienie zasad oraz narzędzi efektywnej komunikacji.
- Uświadomienie różnic osobowych w postrzeganiu i porządkowaniu informacji oraz podejmowaniu decyzji – podstawy typologii Klienta.
- Kształcenie umiejętności skutecznego oddziaływania na klientów poprzez poznanie systemów postrzegania rzeczywistości (systemy reprezentacji).
- Budowanie pozytywnych przekonać sprzedażowych oraz wzmocnienie pewności siebie.
Metody:
Praca z grupą – ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykład interaktywny, dyskusja moderowana.
Czas trwania: 2 dni pracy warsztatowej
Treści szkolenia:
- Istota kupna-sprzedaży.
- Zasady i przebieg porozumiewania się z ludźmi.
- Style sortowania informacji i podejmowania decyzji (metaprogramy).
- Zmysłowe systemy przetwarzania informacji (systemy reprezentacji).