Negocjacje
Czyli jak sobie pościelisz, takA BĘDZIE sprzedaż.
Celem głównym szkolenia jest poznanie i doskonalenie umiejętności procesu negocjacji i roli jaką pełni właściwe przygotowanie się negocjatorów.
Cele szczegółowe:
- Rozwijanie umiejętności planowania w procesie negocjacji handlowych.
- Kształtowanie umiejętności posługiwania się technikami prowadzenie negocjacji handlowych.
- Rozwijanie wiedzy na temat ról pełnionych w procesie negocjacji handlowych.
- Kształtowanie „otwartości” w procesie negocjacji.
Metody:
Praca z grupą – ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykład interaktywny, dyskusja moderowana.
Czas trwania: 2 dni pracy warsztatowej
Treści szkolenia:
- BATNA – jako podstawa procesu planowania sprzedaży.
- Najpopularniejsze techniki prowadzenie negocjacji.
- Pozycje zajmowane w negocjacjach.
- Ustalanie obszarów zainteresowań i korzyści ze współpracy.